FANDOM

Góry Tul-duar - pasmo górskie na północy, ciągnie się wzdłuż wschodniego wybrzeża. Na południe od niego ulokowane jest miasto Arrakin.

Opis fabularny z gry Edytuj

Niebotyczne szczyty łańcucha Tul-duar od dawien dawna przyciągały różnej maści Krasnoludów. Ostre turnie i głębokie kotły polodowcowe ucieszyć mogą oko nie tylko przedstawicieli Niskiego Ludu. Jednak to Krasnoludy były pierwsze. Poza bowiem stricte powierzchniowym, wizualnym pięknem Góry Tul-duar w swych trzewiach kryją inne piękno: mithril. Ten metal ściągnął tu właśnie Krasnoludy. Żmudna praca wielu pokoleń sprawiła, że cały masyw pokryty jest obecnie korytarzami kopalni. Część z nich, zamieniona na obszerne jaskinie została zaadaptowana na mieszkania dla górników, ich rodzin i klanów. Wiele rzeczy, chwalebnych i wielkich, a także strasznych i nikczemnych wydarzyło się w jaskiniach Tul-duaru. Ale próżno szukać wzmianki o nich w jakichś kronikach. Żyją one tylko w zbiorowej pamięci krasnoludzkich klanów. Warto zaznaczyć, że nie cały system kopalni jest wykorzystywany: w całym masywie istnieją tysiące nieużywanych szybów i sztolni. Co w nich żyje tego nie wiedzą nawet same Krasnoludy...

Witaj więc, cny Wędrowcze w Górach Tul-duar, co chcesz robić?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki