FANDOM

Elf - starożytna rasa, według samych Elfów najstarożytniejsza, najwspanialsza i najpiękniejsza. O tym, że najmądrzejsza wspominać nie trzeba, wystarczy spytać się o to pierwszego lepszego Elfa.

Opis fabularny Edytuj

Elfy zasiedlają wiele krain, pochodzą jednak prawdopodobnie z jakiejś leśnej krainy, gdyż właśnie ukryte w półmroku lasu czują się najlepiej. Smukłe elfickie sylwetki, ubrane na zielono, są często niewidoczne. Tak ukryte Elfy mogą niepostrzeżenie ostrzelać każdego wroga, gdyż od dzieciństwa (które, podobnie jak całe elfie życie trwa bardzo długo) uczą się posługiwać wszelkiego typu łukami. Skryty tryb życia elfich atenatów, a także obecne nieomal powszechnie w tym plemieniu zdolności magiczne powodowały często scysje z innymi ludami (zwłaszcza z Krasnoludami), a także szereg niepochlebnych opinii, nieraz godzących w dumę Elfów. Tymczasem Elfy bardzo często znajdują radość nie w wojaczce, a w organizowanych z byle powodów uroczystościach, w tworzeniu przepięknych dzieł sztuki, układaniu pieśni i wierszy oraz w tańcu przy świetle księżyca, który niezmiernie kochają. Według Krasnoludów nie mają poczucia humoru.

Przyrost statystyk Edytuj

Za 1 AP Elf otrzymuje:

  • +2 do siły
  • +2 do wytrzymałości
  • +3.5 do zręczności
  • +3 do szybkości
  • +2.5 do inteligencji
  • +2.5 do siły woli

Cechy specjalne Edytuj

  • "Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many
  • "Talent magiczny": +10% do mocy umagicznianych przedmiotów
  • "Nieuchwytny cel": Elfi ekwipunek zapewnia dodatkowe 50% premii do uniku
  • Premia do zielarstwa w wysokości 1/60 inteligencji

Podstawowe wartości statystyk i umiejętności Edytuj

  • Zręczność: 10
  • Rzucanie czarów: 5
  • Strzelectwo: 10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki