FANDOM

Człowiek - wszędobylska rasa, uważająca się za Władców Świata. W pewnych kręgach zresztą słusznie.

Opis fabularny Edytuj

Ludzie nie są ani tak silni jak Krasnoludy, tak szybcy jak Elfy, ani tak przebiegli jak Jaszczuroludzie. Mimo to, jak mówi stare przysłowie: "Człowieka trudniej ubić niż kota lub karalucha" (kto polował na jedne lub drugie wie, co to oznacza). Wielkie możliwości przystosowawcze, oraz co tu dużo gadać, szczęście (niektórzy dodają: brak honoru, ale jest to stwierdzenie bardzo nieobiektywne) sprawiają, że Człowiek jest w stanie poradzić sobie w każdych warunkach: w Krasnoludzkich górach, w Elfim lesie, czy na dzikich pustkowiach. Zmysł handlowy czyni z Ludzi doskonałych kupców i hochsztaplerów, co pozwala im sprawować władzę w wielu krainach i stawiać siebie ponad innych. Częściej niż wśród innych ras, wśród Ludzi zdarzają się wybitne jednostki, mające zadatki na bohaterów. I o ile nie zmarnują swej szansy, opowieści o ich czynach trafiają do kronik. Stąd w większości legend pojawiają się ludzcy bohaterowie (nieżyczliwi mówią, że to dlatego, że pozbyli się zawczasu bohaterów innych ras, ale to nie prawda; tamci mieli po prostu większego pecha).

Przyrost statystyk Edytuj

Za 1 AP Człowiek otrzymuje:

  • +2.5 do siły
  • +2.5 do wytrzymałości
  • +2.5 do zręczności
  • +2.5 do szybkości
  • +2.5 do inteligencji
  • +2.5 do siły woli

Cechy specjalne Edytuj

  • "Pojętny uczeń": +10% do zdobywanego doświadczenia na arenie
  • Możliwość wyboru profesji
  • Premia do górnictwa w wysokości 1/25 szybkości

Podstawowe wartości statystyk i umiejętności Edytuj

  • Walka bronią: 2
  • Strzelectwo: 2
  • Rzucanie czarów: 2
  • Stolarstwo: 3
  • Punkty Życia: 60

Więcej z Fandomu

Losowa wiki