FANDOM

Arrakin - miasto leżące u stóp pasma górskiego Tul-duar, znajduje się w centralno wschodniej części krainy.

Opis fabularny z gry Edytuj

U wrót metropolii przywitał cię uzbrojony w krótki miecz strażnik: - Witaj w mieście, czuj się u nas jak w domu. - Odsunął się na krok a ręką wskazał Plac Centralny...

Z dawien dawna na pustkowiach otaczających Królestwo Amoriońskie trwały starcia między dzielnymi królewskimi wojskami, a hordami dzikich, krwiożerczych górskich goblinów. Południowo – zachodnie rubieże Królestwa szybko stały się miejscem pobytu wszelkiego rodzaju rzezimieszków i bandytów. Upadł miejscowy handel, a tereny zaczęły się wyludniać. Zaniepokojeni władcy Amorionu, sprawnie kierujący Królestwem ze swego cudownego Pałacu w Elakce, wyznaczyli więc margrabiów, którzy z różnym skutkiem próbowali zwalczać zagrożenie zarówno ze strony górskich goblinów, jak i band opryszków. Przez wiele lat, mimo ciągłej wojny, utrzymywana była względna równowaga. Ostatnimi czasy do Elakki zaczęły dochodzić niepokojące wieści. Początkowo tylko pocztą pantoflową, później coraz głośniej rozeszła się wieść, iż gobliny zjednoczyły siły z rozbójnikami i innymi podłymi kreaturami, a także zaprzęgły do działań wojennych swą starożytną magię... Podobno, jak głosiły plotki, sytuacja stawała się naprawdę groźna, a margrabiowie z trudem powstrzymywali siły wroga przed wtargnięciem w głąb Królestwa Amoriońskiego. W końcu, pewnego ponurego dnia, do wrót Elakki przybył goniec. Niezatrzymywany przez pałacowych gwardzistów udał się wprost przed oblicze Władcy.

Następnego dnia gruchnęła straszna wieść: Margrabiowie długo nie dadzą rady! Trzeba przysłać posiłki! Na słupach ogłoszeniwoych Elakki pojawiło się mnóstwo ogłoszeń o treści: „Margrabiowie Pogranicza poszukują najemników! Jeżeli chcesz przydać się Ojczyźnie, a także zarobić co nieco, zgłoś się czym prędzej do Gildii Najemników!!”

Gildia Najemników otworzyła swój obskurny lokal w cieszącej się złą sławą Dzielnicy Południowej, licząc, że zwerbuje w ten sposób więcej żądnych sławy i zysku śmiałków, ewentualnie tych pełnych patriotycznego obowiązku. Tak się stało. Do Gildii napłynęło mnóstwo zgłoszeń ochotników. Każdy z nich zapoznał się z warunkami kontraktu, i wyruszył szukać sławy, bogactwa i, w głównej mierze, śmierci...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki