Witaj na Amorion Wikia

Witajcie! Stworzyłem tę wikie aby podzielić się z Wami wieloletnią wiedzą jaką udało mi się zdobyć grając w Amorion. Mam dość trzymania przez wszystkich informacji tylko dla siebie. Podczas kiedy do każdej gry na tym świecie istnieją setki opisów zawartości, poradniki i inne pomoce, Amorion nie posiada praktycznie nic. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć Wasze poparcie i podzielicie się swoją wiedzą. Wszystko to ma na celu pomóc nowym graczom, którzy dopiero wkraczają do naszego świata.

Czym jest Amorion?

Amorion to przeglądarkowa, tekstowa gra RPG dla wielu graczy. Aby w nią grać nie trzeba ściągać żadnych dodatkowych programów z sieci. Rozgrywka polega na kreowaniu i rozwoju własnej postaci w ramach współzawodnictwa oraz współpracy z innymi graczami. Innymi słowy: zamieszkaj w jednym z miast lub stań się podróżnikiem i łowcą przygód, zbuduj dom i stwórz rodzinę lub zostań awanturnikiem. Poznaj innych, dołącz do klanowej społeczności i broń swoich przyjaciół lub graj fabularnie - możliwości jest bardzo wiele.[1]

Kategorie zawartości

Rasy :: Klasy :: Lokacje :: Wyznania :: Budynki :: Potwory

Przypisy

  1. Amorion :: RPG Online - tekstowa gra fantasy w przeglądarce (pl.). amorion.pl. [dostęp 2016-09-18].

Jak pomóc?

Pomóż nam i spróbuj rozbudować tę wiki.

Możesz także pomóc rozbudować tę wiki poprzez edytowanie zalążków artykułów.

Więcej z Fandomu